اوقات شرعی
       
      •  
        منبع خبر : روابط عمومی شهرداری منطقه هشت
        تعداد بازدید: 19
        کد: 58075
        تاریخ انتشار:
        ۱۳۹۳/۱۱/۰۲
        شهردار منطقه 8 مشهد در بازدید از مرکز 137 خبر داد:

        پیگیری هدفمند و موثر در خواست های مردمی در راستای اقدامات شهروند مدارانه مدیریت شهری

        ارتباط مستقیم مردم و مدیران شهری در مرکز 137 نقطه عطفی دیگر در حوزه خدمات رسانی و تکریم شهروندان است .
        شهردار منطقه 8 مشهد در بازدید از مرکز 137 خبر داد:

        به گزارش روابطعمومی شهرداری منطقه هشت جواد اصغری با حضور در مرکز ارتباطات مردمی شهرداری 137 ضمن پاسخگویی تلفنی به درخواست‌های تلفنی جمعی از ساکنان منطقه 8 مشهد بیان کرد: پیگیری هدفمند و موثر در خواست های مردمی در راستای اقدامات شهروند مدارانه مدیریت شهری و پیگیری برنامه‌ریزی شده وظیفه مدیریت شهری در حوزه تکریم ارباب رجوع و ارتقای سطح رضایت شهروندی است .اصغری تصریح کرد: تماس‌های مردمی به سه دسته توقعات، مطالبات و شکایات دسته‌بندی می‌شود که در تماس‌های امروز، شهروندان علاوه بر اطلاع‌رسانی مشکلات موجود در سطح منطقه، پیشنهادات و تقدیرهایی نیز داشتند.
        عمده موضوعاتی که امروز ساکنان درخواست داشتند در بخش‌های مزاحمت شغلی، درخواست افزایش تراکم و موضوع آسفالت و عمرانی بود. وی در پایان ضمن تقدیر و تشکر از روابط عمومی و بین‌الملل شهرداری به منظور ایجاد فضایی برای پاسخگویی مستقیم شهرداران به درخواست‌های شهروندان اضافه کرد: با توجه به اینکه امکان دارد بسیاری از شهروندان به دلیل مشغله نتوانند به صورت حضوری مراجعه کنند لذا راه‌اندازی مرکز 137 و پاسخگویی تلفنی به درخواست شهروندان بهترین روش است.

        تعداد بازدید: 19
        نام:
        پست الکترونیک:
        شرح نظر:
        کد امنیتی:
         
        0 0
        آیا این مطلب را می پسندید؟ بله خیر