اوقات شرعی
  • چهارشنبه،22 آبان 1398
  • ورود
       
      •  
        منبع خبر : اداره روابط عمومی شهرداری منطقه هشت
        تعداد بازدید: 33
        کد: 176531
        تاریخ انتشار:
        ۱۳۹۸/۰۳/۲۳

        نشست هم اندیشی شهردار منطقه هشت و مدیران دفاتر پیشخوان شهرسازی

        شهردار منطقه هشت : : اولویت کاری ما تسهیل و تسریع و رضایت شهروندان و ارباب رجوع است .
        نشست هم اندیشی شهردار منطقه هشت و مدیران دفاتر پیشخوان شهرسازی

        به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه هشت : مهندس علی شیرازی شهردار منطقه 8 در نشست مشترک با مدیران دفاتر پیشخوان شهرسازی بیان داشت : عدالت مهم است و مردم مطمئن باشند برای همه شهروندان اجرای فرایند ها یکسان است و حقی از فردی ضایع نمی شود.
        شهردار منطقه در این نشست هم اندیشی که با هدف تسریع و تسهیل در پاسخگویی به شهروندان گفت: اولویت کاری ما رضایت ارباب رجوع است و انتظار دارم ارباب رجوع از دفاتر پیشخوان راضی باشد. عدم رضایت از دفاتر پیشخوان را به هیچ عنوان نمی پذیرم همانطور که نسبت به همکاران خودم پذیرای این اتفاق نیستم.
        مهندس علی شیرازی در ادامه افزود : میدانم شما دغدغه کارتان را دارید و تلاش میکنید کارها را به درستی انجام دهید، اما گاهی تعداد اندکی هستند که خواسته و ناخواسته جواب ارباب رجوع را به درستی نمیدهند و او مجبور میشود بین دفاتر و شهرداری ها رفت و آمد کند. اجازه نمیدهم اباب رجوعی که امانت دست من است را سرگردان کنید. همان طور که در کار از شما دفاع خواهم کرد اما از کوتاهی نسبت به شهروندان به راحتی نمیگذرم کسی که انگیزه ندارد و کار ارباب رجوع را درست انجام نمیدهد، بهتر است فکری برای تغییر رویه کاری اش داشته باشد.
         

        تعداد بازدید: 33
        نام:
        پست الکترونیک:
        شرح نظر:
        کد امنیتی:
         
        0 0
        آیا این مطلب را می پسندید؟ بله خیر