25°C آفتابی
اوقات شرعی
       
      • اداره امور اداری و مالی

        اداره امور اداری و مالی

        امور اداری - کارگزینی و رفاه
        وظایف کلی
        1.        نظارت و کنترل حسن اجرای وظایف مربوط به بخشهای تابعه و پرسنل مربوطه و هماهنگی بین واحدهای تابعه
         
        2.        برقراری نظام ارزشیابی به منظور شناسایی و تشویق نیروی خلاق و کارآفرین
         
        3.        بررسی و جمع‌بندی گزارش امور محوله و ارائه به مدیر عامل سازمان
         
        4.        نظارت و کنترل حسن اجرای قرارداد مربوط به پیمانکاران اجرایی و هماهنگی بین آنان و پرسنل سازمان
         
        5.        امور نشر و چاپ و تکثیر
         
        6.        ارسال مراسلات و پیک
         
         
        امور اداری:
        بخشنامه‌ها
         
        ·         ایجاد نظام اطلاع‌رسانی بخشنامه‌ها و پیگیری و نظارت بر اجرای صحیح آن
        ·         تهیه و صدور بخشنامه‌ها و اطلاعیه‌های موردنیاز
         
        حضور و غیاب
         
        ·         تأمین نیازهای مأموریتی پرسنلاضافه کار و غیبت
         
        ·         تهیه لیست موردنیاز جهت اضافه کار و غیبتمرخصی‌ها و مأموریت
         
        ·         ایجاد نظام ثبت و کنترل حضور و غیاب و اضافه کار
         
        ·         ایجاد نظام مربوط به مرخصی‌ها و کنترل و نظارت بر چگونگی اجرای آن
         
        ·         تهیه گزارشات موردنیاز از غیبت‌ها، اضافه کار، مرخصی و... جهت مسئولین
         
         
        بیمه
         
        ·         انجام کلیه موارد مربوط به بیمه پرسنلی و سایر بیمه‌های مربوط به سازمان و پرسنل
         
        امور کارگزینی و پرسنلی:
        قوانین
         
        ·         جمع‌آوری قوانین و مقررات و بخشنامه‌های موردنیاز در رابطه با قوانین استخدامی، قانون کار و مقررات بیمه
         
        استخدام
         
        ·         انجام کلیه امور مربوط به استخدام و پیگیری و نظارت بر حسن اجرای آن 
         
        ·         آگهی استخدام و فراخوان و دعوت به همکاری 
         
        ·         تهیه فرمهای موردنیاز تقاضای کار 
         
        ·         دعوت و برگزاری مصاحبه‌های استخدامی موردنیاز 
         
        ·         تهیه و تشکیل پرونده‌های مدارک موردنیاز 
         
        ·         اطلاع‌رسانی و آشنا ساختن پرسنل با قوانین و مقررات اداری و اجرایی  
         
        ·         تهیه قراردادهای موردنیاز 
         
        ·         احکام 
         
        ·         انجام کلیه امور مربوط به همکاران و و پرسنل  
         
        ·         صدور کلیه احکام پرسنلی و کارگزینی موردنیاز (استخدام، ترفیع، ترمیم حقوق و مأموریت و...)
         
         
        ارزشیابی
         
        ·         برقراری نظام ارزشیابی و استفاده از آن در صدور احکام
         
         
         امور رفاهی و تعاون:
         
        ·         بررسی وضعیت رفاهی و زیستی پرسنل و ارائه پیشنهادات لازم
        ·         برنامه‌ریزی در جهت استفاده از امکانات رفاهی (تفریحی، رفاهی و ورزشی) برای پرسنل و خانواده‌های آنان
        ·         برنامه‌ریزی جهت ارتباط با پرسنل و خانواده‌های آنان در رابطه با جشنها و موفقیت‌ها و مراسم‌های ویژه مربوط به آنان 
        ·         برنامه‌ریزی جهت شرکت و استفاده از امکانات عمومی برای پرسنل و خانواده آنان و استفاده از امکانات عمومی جهت برگزاری مراسم جمعی پرسنل وخانواده آنان و استفاده از امکانات عمومی تفریحی و زیارتی 
        ·         همکاری و مشارکت در ایجاد تشکل‌های رفاهی کارکنان (صندوق قرض‌الحسنه، تعاونی مسکن و...)
        ·         نگهداری حساب استفاده کارکنان از امکانات رفاهی به منظور تقسیم عادلانه امکانات رفاهی بین متقاضیان
         
        امور اداری (دبیرخانه)
        ساختار وظایف:
         
        ·         دریافت و ثبت نامه‌های وارده
         
        ·         دریافت و ثبت نامه‌های صادره
         
        ·         آماده‌سازی و بازیابی
         
        ·         اطلاع‌رسانی و پیگیری
         

         

        اداره امور اداری و مالی
        نام و نام خانوادگی:محمدعلی شیر افکنتاریخ و محل تولد:04/06/1351 -
        میزان تحصیلات: -
        رایانامه:--تلفن:38536912
        فکس:--
        پل های ارتباطی
        تلفن تماس :38536912فکس :--رایانامه :--
        آدرس :میدان امام خمینی-ابتدای خیابان فیاض بخش-شهرداری منطقه هشت