امور اداری - کارگزینی و رفاه
وظایف کلی
1. نظارت و کنترل حسن اجرای وظایف مربوط به بخشهای تابعه و پرسنل مربوطه و هماهنگی بین واحدهای تابعه
2. برقراری نظام ارزشیابی به منظور شناسایی و تشویق نیروی خلاق و کارآفرین
3. بررسی و جمعبندی گزارش امور محوله و ارائه به مدیر عامل سازمان
4. نظارت و کنترل حسن اجرای قرارداد مربوط به پیمانکاران اجرایی و هماهنگی بین آنان و پرسنل سازمان
5. امور نشر و چاپ و تکثیر
6. ارسال مراسلات و پیک
امور اداری:
بخشنامهها
· ایجاد نظام اطلاعرسانی بخشنامهها و پیگیری و نظارت بر اجرای صحیح آن
· تهیه و صدور بخشنامهها و اطلاعیههای موردنیاز
حضور و غیاب
· تأمین نیازهای مأموریتی پرسنلاضافه کار و غیبت
· تهیه لیست موردنیاز جهت اضافه کار و غیبتمرخصیها و مأموریت
· ایجاد نظام ثبت و کنترل حضور و غیاب و اضافه کار
· ایجاد نظام مربوط به مرخصیها و کنترل و نظارت بر چگونگی اجرای آن
· تهیه گزارشات موردنیاز از غیبتها، اضافه کار، مرخصی و... جهت مسئولین
بیمه
· انجام کلیه موارد مربوط به بیمه پرسنلی و سایر بیمههای مربوط به سازمان و پرسنل
امور کارگزینی و پرسنلی:
قوانین
· جمعآوری قوانین و مقررات و بخشنامههای موردنیاز در رابطه با قوانین استخدامی، قانون کار و مقررات بیمه
استخدام
· انجام کلیه امور مربوط به استخدام و پیگیری و نظارت بر حسن اجرای آن
· آگهی استخدام و فراخوان و دعوت به همکاری
· تهیه فرمهای موردنیاز تقاضای کار
· دعوت و برگزاری مصاحبههای استخدامی موردنیاز
· تهیه و تشکیل پروندههای مدارک موردنیاز
· اطلاعرسانی و آشنا ساختن پرسنل با قوانین و مقررات اداری و اجرایی
· تهیه قراردادهای موردنیاز
· احکام
· انجام کلیه امور مربوط به همکاران و و پرسنل
· صدور کلیه احکام پرسنلی و کارگزینی موردنیاز (استخدام، ترفیع، ترمیم حقوق و مأموریت و...)
ارزشیابی
· برقراری نظام ارزشیابی و استفاده از آن در صدور احکام
امور رفاهی و تعاون:
· بررسی وضعیت رفاهی و زیستی پرسنل و ارائه پیشنهادات لازم
· برنامهریزی در جهت استفاده از امکانات رفاهی (تفریحی، رفاهی و ورزشی) برای پرسنل و خانوادههای آنان
· برنامهریزی جهت ارتباط با پرسنل و خانوادههای آنان در رابطه با جشنها و موفقیتها و مراسمهای ویژه مربوط به آنان
· برنامهریزی جهت شرکت و استفاده از امکانات عمومی برای پرسنل و خانواده آنان و استفاده از امکانات عمومی جهت برگزاری مراسم جمعی پرسنل وخانواده آنان و استفاده از امکانات عمومی تفریحی و زیارتی
· همکاری و مشارکت در ایجاد تشکلهای رفاهی کارکنان (صندوق قرضالحسنه، تعاونی مسکن و...)
· نگهداری حساب استفاده کارکنان از امکانات رفاهی به منظور تقسیم عادلانه امکانات رفاهی بین متقاضیان
امور اداری (دبیرخانه)
ساختار وظایف:
· دریافت و ثبت نامههای وارده
· دریافت و ثبت نامههای صادره
· آمادهسازی و بازیابی
· اطلاعرسانی و پیگیری