اوقات شرعی
       
      •  
        منبع خبر : روابط عمومی شهرداری منطقه هشت
        تعداد بازدید: 25
        کد: 166413
        تاریخ انتشار:
        ۱۳۹۷/۱۰/۲۴
        با اعلام نتایج ارزیابی توسط مدیریت آمار، تحلیل و ارزیابی عملکرد شهرداری مشهد :

        کسب رتبه برتر منطقه هشت در ارزیابی میزان رضایت شهروندان از خدمات بهداشت عمومی شهر مشهد

        شهردار منطقه هشت : هدف ایده ال مدیریت شهری ارتقای سطح رضایتمندی شهروندان است .
        کسب رتبه برتر  منطقه هشت در ارزیابی میزان رضایت شهروندان از خدمات بهداشت عمومی شهر مشهد

        به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه هشت : طبق ارزیابی صورت گرفته شده از میزان رضایت شهروندان از خدمات بهداشت عمومی شهر مشهد و گزارش تحلیلی مدیریت نظارت بر خدمات شهری شهرداری مشهد ؛ منطقه هشت موفق به کسب رتبه برتر در این ارزیابی شده است .

        شهردار منطقه هشت با اعلام خبر فوق بیان داشت : برنامه ریزی جهت نظافت و رفت و روب، شستشوی معابر، انهار، سطوح، مبلمان و سایر المان های شهری و بطور کلی پاکیزه سازی ؛ معابر و فضاهای عمومی شهر از جمله امورجاری خدمات شهری است که همه روزه صورت می پذیرد و کلیه آحاد اجتماع با آن سروکار داشته و روزانه با آن درگیر هستند لذا احساس رضایت شهروندان از پاکیزگی محیط شهر، عامل مهمی در ایجاد انگیزه در مردم برای مشارکت در توسعه شهر و بهبود کیفیت محل سکونتشان خواهد بود.دکتر حجت فرقانی در ادامه افزود : ارزیابی صورت گرفته شده در راستای شناسایی اولویت های شهروندان و زمینه سازی جهت ارتقاء کیفیت فعالیتها و ارائه خدمات مطلوبتر و مؤثرتر به مردم و نهادینه شدن موضوع رضایت مندی شهروندان در حوزه خدمات بهداشت محیطی شهر بوده است که با اعلام نتایج ؛ شهرداری منطقه هشت موفق به کسب رتبه برتر میزان رضایت از کیفیت رفت و روب معابر اصلی و فرعی سطح شهر در بین مناطق 13 گانه شهر مشهد گردیده است .شهردار منطقه هشت ضمن یادآوری جایگاه استراتژیک منطقه هشت در پایتخت معنوی ایران به عنوان منطقه ورودی شهر و اسکان خیل عظیم زائران خواستار نگاه ویژه معاونت خدمات شهری و محیط زیست در راستای ارتقای سطح فرآیند خدمات رسانی به شهروندان و زائرین شد. دکتر فرقانی خاطر نشان ساخت : جامعه هدف که از خدمات منطقه هشت بهره مند میشود فراتر از جمعیت ساکن در این منطقه بوده و بخش عمده زائرین امام مهربانی ها را شامل میشود که این مهم دقت در ارائه خدمات را میطلبد .شایان ذکر است مدیریت شهری منطقه هشت رتبه نخست میزان رضایت شهروندان را در موضوعات مناسب بودن زمان رفت و روب معابر و جمع آوری زباله ، رضایت از مناسب بودن تعداد و دفعات خالی کردن سطل های زباله در معابر اصلی و کیفیت کار ماشین آلات خدمات شهری و همچنین نظافت کال ها و کانال های جمع آوری آب های سطحی را کسب نموده است .
         

        تعداد بازدید: 25
        نام:
        پست الکترونیک:
        شرح نظر:
        کد امنیتی:
         
        0 0
        آیا این مطلب را می پسندید؟ بله خیر